Модельный ряд Toyota

Отзыв о Toyota RAV4 2016 года


Автомобиль: Toyota RAV4 Hybrid 2016 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Полный привод , пробег - 54 км, двигатель - 2.5 бензин, комплектация - Актив
Автор: unforgiven (Украина, Житомир)   21.10.2016
Расход в городе: 8.0 л/100км, по трассе: 8.0 л/100км, средний: 8.0 л/100км
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка4.0

Тільки що з тест-драйву повнопривідної гібридної Тойоти Рав4... Враження двоякі: по-перше - витрат палива, заявленого виробником за 19 км пробігу на тест-драйві не досяг навіть приблизно, рушав з показником 23.2 л/100 км на бортовому комп"ютері (може були необнулені, або хтось попередній газував на місці), а фінішував - з показником 8 літрів... Але ж ніяк не паспортних 5.7 літри на 100 км... Пробіг - 80% по місту і асфальту, 20% - по розбитій грунтовці з ямами на шляху до заміського дому... Але навіть 8 літрів для бензинового повнопривідного кроссовера з 2.5 мотором і варіатором - недосяжні без допомоги гібридного електродвигуна... В мене в Кашкаї не менше 11 літрів по місту виходить... Хоча думав, що досягну на гібриді РАВ4 хоча би 7 літрів на 100 км... Але і так-не погано... На рівні дизельних кроссоверів... По-друге: шумка і підвіска на порядок краще чим навіть у Рав4 2012 модельного року (теж там же тест-драйвив), не гупає при переїзді колій... Невже перенастроїли підвіску? По-третє: варіатор трохи "тупить" (не відчув "спортивного" прискорення, десь на рівні мого Кашкаю, можливо якийсь екорежим був включений). Скоріше за все, схиляюсь до думки, що з плином часу швидше за все зміню свій Кашкай через рік на гібридну Рав 4, чим на дизельний повнопривідний Х-трейл чи Мазду СХ-5...

Плюсы автомобиля: Все-таки економія при їзді... Краща підвіска за "попередника"... :)

Минусы автомобиля: Висока базова ціна...

Совет покупателю: Гібриди тільки входять до нашого повсягденного життя і давати комусь поради ще трохи зарано на мою думку... Але безсумнівно це-нове, технологічне майбутнє світового автомобілебудування... Як і повні електрокари...

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Shep  

гибриды это не будущее, а неоправданно дорогая попытка записаться в партию зеленых, при этом имея такой же расход и выбросы как и сопоставимый по мощности дизель, , а вот электрокары - да - это будущее, когда технологии понизят цену и повысят автономность батарей - будущее наступит

ответить   +7-1
Автор отзыва  

shep, тільки дизель при -30 в наших умовах на дворі і з нашою якістю солярки можна і не завести....Відповісте на це після того як перезимуєте зі своєю дизельною Джеттою.... Хоча не факт що ця зима буде морозною....

ответить   +2-6
Shep  

forgiven, у меня много знакомых с дизельными машинами и ни у кого небыло проблем зимой, хотя конечно почти все они заправляются на премиум заправках, а если гавном заправлять то можно и бензин летом не завести

ответить   +5-4
Показать еще 1
Vladimir-81  

Есть такая аббревиатура - TDI, которая дает реальную экономию и отличную динамику. Все остальное - спорные решения, которые, безусловно, имеют право на жизнь.

ответить   +1-9

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Тест-драйв Toyota RAV4: Обновленный гибрид
Обновленный гибрид

«Убийца» Camry: гибридная модель поможет кроссоверу свергнуть седан Toyota с пьедестала короля продаж.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у RAV4

Toyota RAV4 2014 Toyota RAV4 29.800$ 2014 47.000 км
Toyota RAV4 2014 Toyota RAV4 26.500$ 2014 27.000 км
Toyota RAV4 2014 Toyota RAV4 24.900$ 2014 52.000 км
смотреть все
объявления