Доброго дня))) Після 90500 експлуатації вирішив написати свої враження про даний автомобіль. Можливо комусь допоможе))))
С початку про машину і обслуговування. Машину купив 03.2010 році, ще була на гарантії до кінця квітня. До 67 тис км були лише планові заміни - масло, фільтри, тормозені колодки, згідно сервісної книги. Встиг поміняти рульову рейку (67000 км) по гарантії. Потім на 73 тис км поміняв масло + фільтри + тормозні колодки, на 80 тис км поміняв передні стойки стабілізатора та втулки стабілізатора, на 90 тис км поміняв масло в моторі, коробці, осях + фільтри, свічки, задню стойку, тормозну рідину. Додатково зробив шумоізоляцію, освітлення салону (для ніг задніх пасажирів, підсвітку дверних ручок), ксенон у ближнє світло, діоди у габаритні вогні та Osram Night breaker plus у противотуманки.
Ознак корозії за 6 років експулатації не виявив. Автомобіль використовувався на різних дорогах/напрямках))) проявив себе у міру жостким, добре тримає дорогу, парусності не відчував (розганявся до максимуму 180).
Особливо хочу відмітити можливості трасформації салону - задні крісла регулюються по куту нахилу спинки + їх можна відсовувати взад або вперед, при складанні рівна поверхня + зручно що у багажнику є додаткові ричаги для складання.
Розхід - з пробками максимум 13 (літом), 14 (зима). змішаний (10-11). за містом (8-9).
При моєму рості 175. взаді спокійно сідає людина моєї комплектації і ще є місце із запасом.
Даже в рядах сотрудников Toyota разгорелись споры, сможет ли RAV4 с новым двигателем объемом 2,4 л побороть пренебрежительное отношение мужчин к этому авто, подобное их отношению к женской сумке Louis Vuitton, которая есть у всех. Причем китайские подделки и в том и в другом случаях лишь популяризируют модель.