Расход в городе: 12.0 л/100км, по трассе: 8.0 л/100км, средний: 10.0 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Машина моєї знайомої.. Вирішив написати відгук з точки зору пасажира..).
Маршрут нашої поїздки Київ-Полтава (+ по Полтавській обл.) - Київ (сумарно майже 800 км) За час поїздки виявив для себе і плюси і мінуси...
ПЛЮСИ:
* Просторий салон, здоровий багажник.
* Гарна комплектація (в нашому випадку): 2-х зонний клімат, шкіряні сидіння з підігрівом (і передні і задні), спинка заднього дивана регулюються по наклону спинки, ксенон, автоматичне закриття багажника і тд..
* Рєзвий мотор (дизель) і достатньо шустрий автомат..
* Машина добре тримає дорогу (в тому числі на високих швидкостях).
* Не пробивна підвіска (заточена більше під асфальт, ніж під бездоріжжя).
МІНУСИ:
* специфічний дизайн "морди" авто.. (на любителя)).
* звук мотора після 3000 об/хв надто гучно чути в салоні (дизель).
* шум від вітру на високих швидкостях (після 140-150 км/год).. Думаю одна з причин шуму - великі дзеркала заднього виду..
* на рівному асфальті підвіска здається досить комфортною, трошки "потряхує на ямках", при цьому шуму від неї не має.. АЛЕ, на "грунтовці" - підвіска надто жорстка, в салоні хитає як "корабль під час шторму")).
* НЕ має підсвітки багажника!!! ЯК ТАК?? Зекономили??) При цьому кришка багажника відкривається і закривається автоматично сама!) Не розумію цієї логіки..
* спереду досить специфічна ергономіка (нижній ряд кнопок на панелі - не видно).. Теоретично, до цього можна звикнути..
* по салону багато ніш для дрібниць, але немає куди покласти телефон (щоб він був у видимості для зору) Чи я придираюсь?)).
* дизельна версія дорогувата (від 31 тис. до 41 тис $).
Совет покупателю:Добрий апарат для їзди по місту і на довгі дистанції (по асфальту).. На середнє і тим паче на серйозне бездоріжжя - думаю краще не лізти.. Максимум - в ліс на пікнік, по сухому грунту).
2. Підсвітка багажника Є. Плафон на лівій стінці багажника, з вимикачем. Можливо його просто вимкнули, тому ти її не пмітив.
3. Для телефона водія є спеціальна поличка під консоллю. Я його там бачу нормально. Для переднього пасажира - досить містка ніша в консолі над бардачком. Обидві мають гумову підстилку, щоб телефон не совався, не шкрябався і не грюкав.
4. Про нижній ряд кнопок не сказав тільки лінивий. Однак їх видимість залежить від налаштувань сидіння водія. Я їх бачу. Хоч багато хто нарікає що їх не видно.
В общем, все к этому и шло, потому, как конкуренты подталкивали: RAV4 четвертого поколения прошел ряд косметических, и не только, процедур, укладывающихся о в одно емкое слово «рестайлинг», отчего заметно помолодел. И не спроста: маркетологи компании Toyota вспомнили, что самый первый их кросс, появившийся на свет в 1994 году, был задуман как молодежный автомобиль для активного отдыха, и решили вернуться к истокам. Вам 25 — 30 лет, вы азартны, молоды и способны себя обеспечить? Тогда Toyota RAV4 — то, что доктор прописал.