Toyota RAV4 Hybrid 2015 Toyota RAV4 Hybrid 2015

Toyota RAV4 Hybrid 2015

Обсуждение Toyota RAV4 Hybrid

Обсуждение
Вход | Регистрация

Slavik0080  

Как-то не верится в 5л по городу.Приус тоже гибрид,а кушает 8-9 в городе свободно.

+1-1ОТВЕТИТЬ  
lurker4eg  

Slavik0080, гляньте бортовые журналы по Toyota RAV4 Hybrid у американцев. Летом расход на наши литры/100 км около 4-7 л по городу. Как по мне не плохо.

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

lurker4eg, Нет,я больше полагаюсь на собственный опыт.Тест покажет.

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
forgiven  

Тільки що з тест-драйву повнопривідної гібридної Тойоти Рав4....Враження двоякі:по-перше-витрат палива,заявленого виробником за 19 км пробігу на тест-драйві не досяг навіть приблизно,рушав з показником 23.2 л/100 км на бортовому комп"ютері(може були необнулені,або хтось попередній газував на місці),а фінішував-з показником 8 літрів....Але ж ніяк не паспортних 5.7 літри на 100 км...Пробіг-80% по місту і асфальту,20%-по розбитій грунтовці з ямами на шляху до заміського дому...Але навіть 8 літрів для бензинового повнопривідного кроссовера з 2.5 мотором і варіатором-недосяжні без допомоги гібридного електродвигуна...В мене в Кашкаї не менше 11 літрів по місту-виходить....Хоча думав що досягну на гібриді РАВ4 хоча би 7 літрів на 100 км....Але і так-не погано...На рівні дизельних кроссоверів...По-друге:шумка і підвіска на порядок краще чим навіть у Рав4 2012 модельного року(теж там же тест-драйвив),не гупає при переїзді колій...Невже перенастроїли підвіску?По-третє:варіатор трохи "тупить"(не відчув "спортивного" прискорення ,десь на рівні мого Кашкаю,можливо якийсь екорежим був включений).Скоріше за все схиляюсь до думки,що з плином часу швидше за все зміню свій Кашкай через рік на гібридну Рав 4,чим на дизельний повнопривідний Х-трейл чи Мазду СХ-5 ....А там і 190-сильний дизель на Х-трейл-обіцяють...І може 7-місну комплектацію...Ще є рік на роздуми....

+3ОТВЕТИТЬ  
lurker4eg  

forgiven, читав в Авторевью про гібридний Lexus NX, там дійшли до висновку, що повний привід там досить "куций". І якщо в лексусі нема можливості відмовитися від повного приводу, то в тойоти така нагода є. Я би брав моноприводне виконання, знову ж таки менша вага, витрати пального і ціна. Ну і з приводу драйву варто було клацнути power mode. Планую на тест драйв десь в кінці жовтня потрапити, як на мене досить цікава модель для ринку України.

+2ОТВЕТИТЬ  
Shep  

forgiven, хоть на рестайловый рав уже и можно смотреть не кривя лицом, думаю конкуренты поинтереснее, особенно если смотреть полный привод где цена у рава - нехилая, а гибрид это нифига не экономия, а лишний гемор, уже лучше просто дизель, сх-5 с двумя турбинами вообще огонь!

+4-5ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Перехожий  

shep, еще какая экономия. Я тоже тестил гибридный равлик пару раз. В Киеве, в городе, при почти полной загрузке авто (4 мужика в салоне), мы проехали с расходом 4.9 л! Да, мы вырубили климат,музыку,корче все, ехали демонстративно аккуратно, так в реале не будешь рулить. Но научиться ездить с расходом 5.5-6.5 л вполне можно. А отсутсвие стратера,генератора,компрессора кондишна - того,что может "крякнуть" в ДВС - это не экономия?! А торможение электромотором и, следовательно, сниженная нагрузка на тормозные колодки и увеличенный интервал между их заменой - это не экономия?! А про какой гемор ты упоминаешь? Все новое вызывает сомнение, но мы ж из=за этого не пересядем назад на брички )))

+4-2ОТВЕТИТЬ  
Перехожий  

Пардон, "отсутсТвие" ,конечно! Лоханулся малек )))

+4ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация