
Отзыв о Toyota RAV4 2019 года

Информация от владельца
Оценка авто
Вирішили купити після 70-ї кемрі, і не пожалкували жодного разу. Після кемрі (нічого поганого про неї не можу сказати в принципі), зрозуміли яка різниця, які недоліки і переваги в порівнянні.
Купили передньопривідну - зим толкових в нас майже нема вже, екстрім в горах не цікавить, не мисливець, не рибалка. Хоча, хотіли повнопривідну, але не так через повний привід, як через додаткові тойотівські системи безпеки (адаптивний круїз, екстренне автоматичне гальмування, утримання в смузі руху тощо). Але по ціні поки що не витягнули.
Якщо придиратись, то, звичайно, це не кемрі (комфорт, лінза вже в базі, стійкість, швидкість інше), але в наших умовах, на наших дорогах комфорт відходить на другий план - в нас важливіше не черкнути бампером по бордюру, не сісти на ямах, не їхати засліпленим ідіотами на ланосах чи жигулях, які відкрили для себе китайський палений ксенон...
На даний момент не маю жодних серйозних зауважень.
Щодо дрібних - підсвітка екрана на передній панелі затемна (там наставлена автоматична від освітлення ззовні), шумоізоляція задніх арок, але за такі гроші вона не може бути ідеальною, тому - все чудово і все ОК
Плюсы и минусы автомобиля
Кліренс, ходова, варіатор з 1-ою механічною, висота, фари, достатній салон, багажник, ліквідність на вторинному ринку.
Шумоізоляція (при великому бажанні можна придертися).
Совет покупателю
Беріть, але ніколи не базу (це стосується не лише рава і не лише тойоти).
Обсуждение отзыва
Двухлитрового движка в сочетании с вариатором на трассе хватает? Какие впечатления от работы вариатора в общем?
Удачи на дорогах и беспроблемной эксплуатации!



объявления